Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A gyűlölet naplója

Amit itt találsz az egy fiktív napló, amely teljes egészében azon igyekszik, hogy felforgassa a gyomrod. Minden esemény és személy a képzelet szülötte, bármiféle egyezés a valósággal kizárólag a véletlennek köszönhető. És ehhez a szüleményhez minden jogot fenntartok. Thomas T. Owen

Friss topikok

Címkék

Archívum

1. bejegyzés

2.rész 2013.11.06. 20:54 Thomas T. Owen

          Ez hogy lehetséges? Ilyen nincs. Nem, ez nem lehet ő. Képtelenség. morfondírozott  Andor úr az olvasottakon. Hogyan? Miért? tette fel magában a kérdést, majd ráébredt, hogy csak úgy kaphat válaszokat, ha folytatja a napló olvasását. Így hát összeszedte minden önuralmát és visszaült az asztalhoz. 

 

          - Nos! Can you tell me something about yourself?
           Egy rövid mosollyal értékeltem Hegyesi úr hirtelen nyelv váltását, és elismételtem a monológomat angolul.
          - Hmm! Látom, a nyelvel nincs gond. - értékelt a fickó – Miért pont a mi vállalatunkat választotta? - tette fel az állásinterjúkon már oly megszokott, ámbár teljesen hülye kérdést, amire a legtöbb munkanélküli valami orbitális baromsággal kényszerült válaszolni, amennyiben meg akarta kapni a munkát.
          - Mivel a cégük már tizenöt éve jelen van a piacon a magas konkurencia ellenére, feltételezem az alkalmazottak egy sikeres csapatot alkotnak, melynek szívesen lennék a tagja. - hazudtam, mivel azt nem válaszolhattam, hogy a negyven cég közül, akiknek elküldtem az önéletrajzom, a Suntrans azon három egyike, amelyik volt olyan szíves és meghívott állásinterjúra, és kell egy meló, szóval eljöttem.
          - Hmm! - nyilvánította ki tetszését a kisfőnök. Legalábbis szerintem. - És mit gondol, milyen dolgok fontosak a logisztikában?
           Ezen a kérdésen egy kicsit elgondolkodtam. Nem szeretem a beugratós részeket. Nem egy lehetőségem úszott el egy hirtelen adott rossz válasz miatt. Viszont most sem hallgathattam örökké.
           - A határidő betartása és a részletekre való odafigyelés. - vágtam rá.
           - Akkor úgy látszik, ebben egyetértünk! - Hegyesi úr válasza reménnyel töltött el. Kezdtem azt hinni, hogy ez végre bejöhet - Nincs más hátra, csak egy szövegfordítás és egy Excel teszt. - mondta a kisfőnök, megkérte Irenát, hogy hozzon be egy notebookot.
           Az első résznél egy adott szöveget kellett Wordbe gépelve lefordítanom angolról szlovákra, majd egy másikat szlovákról angolra. Ezzel nem volt gond, viszont az Excel teszt már húzósabbnak bizonyult. Az alap funkciókat ismerem, de hogy mi az kontingens táblázat arról fogalmam sincs, a VLOOK UP funkcióról, pedig csak hallottam, de hogy mire szolgál és mi az értelme, azt az ECDL kurzuson sem értettem, és eme tudásom azóta sem bővült, mivel nem volt rá soha az életben szükségem.
           Az harminc perces időm letelt, és a férfi átnézte az általam megoldott feladatokat. Az interjú szóbeli része alatt lévő bizakodottságom teljesen szertefoszlott, mikor Hegyesi Richárd az Excel teszthez ért. Igaz, nem mondott semmit, de a már számomra ismerős nézése mindent elárult. Számtalanszor láttam már így összehúzott szemeket, melyek arról árulkodnak, hogy az esetleges jövendőbeli főnököm elégedetlen, de nem szeretne udvariatlan lenni. Az ilyen szempár látványa sose jelent jót.
           - Jól van. Köszönjük szépen! Majd értesítjük.
           Na persze! Túlságosan sokszor hallottam ezt a mondatot ahhoz, hogy el is higgyem.
           Szóval most itt ülök teljesen leverten az anyámtól kölcsönkapott piros Roomster-ben hazafelé készülődve. És be vagyok tojva.

Szólj hozzá!

Címkék: 1. bejegyzés

A bejegyzés trackback címe:

https://agyuloletnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr515618579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása